Palautukset ja hyvitykset

TheNap haluaa tarjota sinulle parhaan mahdollisen ostokokemuksen. Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, tarjoamme vaivattoman palautus- ja hyvitysprosessin. Tutustu seuraaviin palautus- ja hyvityskäytäntöjämme koskeviin tietoihin:


30 päivän unitakuu

a. Olemme varmoja, että tulet rakastamaan NapPillow™- tai NapCool™-tuotettasi. Siksi tarjoamme 30 päivän unitakuun, jonka puitteissa voit kokeilla tuotetta jopa 30 päivän ajan ostopäivästä.

b. Jos tämän ajan kuluessa huomaat, että NapPillow™ tai NapCool™ ei täytä odotuksiasi tai et ole täysin tyytyväinen nukkumiskokemukseesi, voit käynnistää palautusprosessin saadaksesi rahasi takaisin.


Palautuskelpoisuus

a. Saadaksesi palautuksen, ota meihin yhteyttä 30 päivän unitakuun kuluessa ja anna tilauksesi tiedot.

b. Emme vaadi tuotteen olevan täysin käyttämättömässä kunnossa. Voit kokeilla tuotetta ja saada silti palautuksen. Tämä koskee vain NapPillow™- ja NapCool™ -tuotteita. Kaikki muut tuotteet voidaan palauttaa vain 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta ja alkuperäisessä/käyttämättömässä kunnossa


Palautusprosessi

a. Käynnistä palautusprosessi vierailemalla Yhteystiedot-sivullamme ja antamalla meille tilauksesi tiedot, mukaan lukien tilausnumero ja palautuksen syy.

b. Asiakastukitiimimme opastaa sinua palautusprosessissa ja antaa sinulle palautusvaltuutuksen.

c. Me korvaamme palautuksesta aiheutuvat toimituskulut. Saat ennakkoon maksetun palautuslähetystarran, jolla voit lähettää tuotteen takaisin meille.


Hyvitysprosessi

a. Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, käsittelemme hyvityksesi.

b. Hyvitykset maksetaan alkuperäisellä ostoksessa käytetyllä maksutavalla.

c. Varauduthan kohtuulliseen käsittelyaikaan ennen hyvityksen näkymistä tililläsi. Tämä riippuu myös maksupalveluntarjoajasta.

Contact Us

If you have any questions or need further assistance regarding returns and refunds, please visit our Contact page and reach out to our customer support team. We are here to help and provide the necessary guidance to facilitate a smooth return process.


Please note that this Returns and Refunds policy applies to purchases made directly through TheNap website. If you have purchased our products from authorized retailers or third-party platforms, please refer to their respective return policies.

We value your satisfaction and strive to provide you with the best customer experience. Your feedback is important to us, so if you have any concerns or feedback regarding your purchase, please do not hesitate to reach out to us.

Thank you for choosing TheNap, and we hope you enjoy your sleep-enhancing experience!